Mod de lucru pentru ExchangeOnline POS
In cazul in care achizitionati o licenta ExchangeOnline pentru un punct de lucru existent (Locatia 1) si un ExchangeOnline POS (ce cuprinde licenta ExchangeOnline si imprimanta fiscala FP-700V) pentru un punct de lucru nou (Locatia 2), atunci puteti evita orice intrerupere a activitatii in Locatia 1, parcurgand urmatorii pasi:
- Depuneti documentatia la Ministerul de Finante pentru obtinerea numarului de ordine pentru noua imprimanta fiscala achizitionata in cadrului ExchangeOnline POS;
- Cu numarul de ordine obtinut, se fiscalizeaza noua imprimanta fiscala la Locatia 1 si continuati activitatea la Locatia 1 cu noua imprimanta fiscala (in locul celei vechi).
- Depuneti memoria fiscala a imprimantei vechi la Ministerul de Finante;
- Imprimanta veche (a carei memorie a fost depusa la MF) se vinde inapoi catre distribuitorul de la care ati cumparat-o, sau se vinde direct inapoi catre importator (Danubius Exim SRL);
- Ne anuntati ca ati rezolvat punctele 3 si 4 de mai sus, ne comunicati numarul seriei fiscale a imprimantei vechi, iar noi trimitem o documentatie catre Danubius pentru ca acea imprimanta sa fie reavizata cu avizul ExchangeOnline;
- Ridicati imprimanta de la Danubius Exim (care din acest moment este avizata pentru ExchangeOnline);
- Fiscalizati imprimanta ridicata (la punctul anterior) pentru Locatia 2 si incepeti activitatea.